Nominatie Den Haag Marketing Aanmoedigingsprijs

Basisscholen kunnen met groep 7 en 8 gratis een dag naar het Binnenhof én Madurodam. Op aantrekkelijke en laagdrempelige wijze leren de leerlingen over de Nederlandse politiek.
De dag begint op miniatuurformaat in Madurodam en gaat op het echte grote Binnenhof verder. Uiteraard maakt een bezoek aan de Tweede Kamer ook deel uit van het programma. Elke klas wordt begeleid door een enthousiaste en betrokken begeleider.
Den Haag Marketing Promotieprijs
De Den Haag Marketing Promotieprijs is in het leven geroepen om een persoon, evenement of organisatie, die zich op een onderscheidende manier inzet voor de promotie van de stad Den Haag, in de schijnwerpers te zetten. Voor 50% wordt de uiteindelijke winnaar bepaald door een vakkundige jury bestaande uit wethouder Karsten Klein, Marco Esser (Den Haag Marketing), Hans van Eenennaam (voorzitter College van Participanten Den Haag Marketing), Karoline Wiegerink (lector City Hospitality & City Marketing aan de Hotelschool The Hague) en Gerard Milo (directeur Omroep West). Voor de andere 50% worden partners in de stad opgeroepen om hun stem uit te brengen.
Genomineerden voor de Den Haag Marketing Promotieprijs
- Gemeentemuseum
- Volvo Ocean Race
- WK Beachvolleybal
Genomineerden voor de Den Haag Marketing Aanmoedigingsprijs
- Pier Scheveningen
- Samenwerking tussen Madurodam & Prodemos
- The Hague Pro Freestyle
Genomineerden voor de Den Haag Marketing Gastvrijheidsprijs
- Ambassadeurs van Den Haag (City Hosts)
- Haagse Hotels
- Van Kleef
De Den Haag Marketing Promotieprijs wordt voor de 24ste maal uitgereikt.